Monday 5 December 2011

SAYA SEORANG PENDENGAR YANG BAIK..

SALAM...

menjadik pendengar yang baik bukanla sesuatu yang mudah..sebab korang perlu mendengar dari A sampai Z citer tuh.kalo cerita tersebut best memang asyik la dengar.kalo cerita sedih lelama orang boleh jugak jadik meluat.

Biasanya pendengar yang baik nih selalunya lelaki.sebab yang rajin jadik pencerita nih selalunya perempuan.so kena pulak perempuan tuh single (merangkap cute + cun +comel) dah sah sah korang takkan alih pandangan sekejap walau yang lalu tuh keluarga korang.jadik orang lelaki nih akan menjadik pendengar yang taat setia sampai boleh buat karangan cerita tuh (bagi yang bercinta atau baru nak bercinta biasanya).

sebenarnya bagus jadik pendengar yang baik sebab kita takkan tau esok lusa perkara buruk akan terjadik dekat kita sebab kita perlu kan seseorang yang boleh mendengar masalah kita.(masalah orang tak dengar sapa yang dengar masalah kita).

oleh itu sentiasa tadah telinga kita untuk mendengar masalah orang lain supaya akan datang orang boleh dengar masalah kita.( bukan pertolongan yang diminta cuma jadi pendengar yang setia dah memadai.)

Sentiasa dengar masalah awak walau awak ulang dah seminggu...dah boleh hafal setiap baris ayat awak tuh...HEBATKAN
Penulis

2 comments:

Unknown said...

betul :)
kalau kita boleh berikan perhatian(sekurang-kurangnya), orang akan sayang kepada kita, dari segi manusia-manusia.
bukan senang nak dapat orang yang nak dengar masalah kita. jauh sekali nak selesaikan. hehe

Yatt S. said...

you are the best :)