Tuesday 6 December 2011

GURAUAN KADANGKALA BOLEH BUAT GADUH...

SALAM...

gua rasa boleh dikatakan semua manusia nih mesti ada yang suka bergurau.ada ker yang memanjang serius?gua rasa boleh jadik gila kalo memanjang serius jek.tetapi korang perasan tak yang terlebih bergurau boleh membuatkan seseorang berkecil hati.

sebenarnya konsep bergurau nih adalah untuk menceriakan seseorang terutama jika ada pasangan atau member korang tengah bersedih.sekurang kurangnya terhibur jugak dia.namun dikala bergurau yang terlebih lebih boleh membuatkan seseorang tuh kecil hati apabila gurauan tuh menyentuh sesuatu yang peribadi untuk dia.

kadangkala kita bergurau nih kena tengok tempat ,suasana dan masa.janganla korang memanjang hentam kromo jek.jangan salahkan orang lain kalo tetiba dahi korang bertelur.

gua memang jenis kaki bergurau.susah nak serius melainkan hal keje saje.tapi gua bersyukur la orang tersayang gua cukup paham keadaan gua.gua selalu ingat dia cakap....

ORANG REDHA JEK DENGAN AWAK NIH...HUUUUUUUUUUUUUUU(MENDENGUS)

KEHKEHKEHEKEH....SABAR JERLA SAYANGKU....

No comments: