Thursday 7 June 2012

SNOW WHITE

SALAM.....



suatu ketika dulu gambar kat atas tu lah gambar kereta aku.aku pun tak taula kenapa.aku cukup sayang kat menatang sekor nih.tapi masuk tahun baru nih aku dah tukar rupa dia.supaya org dah xkenal lagi.tapi bila aku sampai track litar semua cam balik muka aku.rasanya dah hampir 2 tahun aku tinggalkan dunia lumba nih.
bukan tuh yang aku nak citer sebenarnya.baru baru nih aku tgk mak aku macam menung jauh.rupa rupanya dia kata dia nak jual snow white (gen 2 diatas).so gua xla cakap pape.sebab kereta tuh bukan keta gua.keta dia.jadik dia la berhak nak menentukan.so gua sokong ajer la aper tindakan dia walaupun dalam hati gua terasa sayang bebenor.
so penjualan kereta gua akan dilaunching kan pada selepas raya.so sesapa yang berkenan sila la pm gua lepas raya nanti.

nota kaki:- sebenarnya gua dah ada gen 2 sebijik lagi secara rahsia....bakal isteri gua dah tau...tapi itula kaum hawa nih "(awk tidur jerla dengan kereta awk tuh...)"alahai...........

No comments: