Wednesday 30 May 2012

start kembali

salam

lama dah aku tinggalkan blog aku nih..walaupun aku xda follower yang ramai tapi still ada yang masih sudi pm aku kenapa aku dah lama x menulis.aku bukan melarikan diri cuma masa yang buat aku sesak.cuma dalam tempoh beberapa bulan banyak masalah yang mendatang.

masalah yang sampai semuanya aku berjaya dah hadapi bak kata kata orang "lagi ko lari dari masalah lagi laju dia kejar ko.lebih baik ko berenti ko kejar dia balik untuk selesaikan".
beberapa bulan sebelum nih dugaan aku dengan si dia cukup tinggi.punya la dasyat kalo manusia nih dah dengki atau cemburu.sanggup tabur cerita yang aku tengok dah macam cerita kartun pun ada.walaupun gua agak goyah terhadap perhubungan gua lepas benda mengarut nih berlaku tapi tuhan still sayangkan hubungan aku ngan si dia.maybe tuhan tau aku dengan si dia jujur dalam perhubungan jadik berjaya la gua tempuhi semua nih.

gua ingat masalah dah selesai selapas kejadian tuh.dia datang lagi pulak dengan isu kekeluargaan.still kejadian sama manusia masih memiliki P.H.D (perasaan hasad dengki).beribu dah duit gua habis menggunakan kaedah teknik rawatan modern dan tradisional.ALHAMDULILLAH gua dah nampak keputusan yang baik walaupun sebelum nih gua banyak ditipu terutama perubatan tradisional.cuma prinsip gua "kalo tuhan tutup satu jalan kita ,dia akan buka 10 jalan baru untuk kita.cuma kita saja yang kena cari dan cuba jalan itu."

lepas dari kejadian macam nih gua kena bala baru pulak pasal pekerja.salah sorang staff yang gua percaya sangat sangat tikam gua balik dari belakang.bertahun tahun kerja dengan gua last2 kena hasut orang lain terus dia aniaya company gua.nyaris2 gua nak jatuh nasib baik keluarga gua selamatkan.TERIMA KASIH MAMA.

anyway nasihat gua jangan mudah percaya kat sesiapa sekarang.makin maju teknologi makin mundur manusia sekarang."PENAT MUZAFFAR NAIK BULAN YANG KITA TAK HABIS HABIS DENGAN BOMOH ,HANTU "

1 comment:

jelah said...

diri kita sndri yg buat dri kita mudur...