Thursday 3 November 2011

amuk di bank simpanan nasional

gua pepagi dah terpacak dekat depan bank simpanan  nasional nak masuk duit.memandangkan hari raya haji bakal tiba so bebudak opis gua adalah menerima beberapa saguhati sempena hari raya.maklumla beberapa projek dah selesai.so syarikat setuju la nak beri sedikit imbuhan pada diorang.bila gua sampai gua terus la jumpa sorang umat di kaunter pertanyaan lalu gua minta borang masuk duit.dia boleh pulak suruh gua masuk pakai atm machine.mana la gua ada masa nak ingat sekor sekor punya akaun.gua guna sistem online terus menerus dengan bank.gua cuba kontrol angin gua dengan kata nak masuk duit untuk company...dier boleh pulak tanya banyak mana awak nak masuk duit.gua pun dah separuh angin gua  bgtau la banyak nak masuk.lepas tuh dia masih tanya lagi banyak mana nak masuk sambil bagi borang masuk duit.
so dengan anginnya gua cakap "SAYA NAK BANK IN 25 SEN JEK.BOLEH KER PAKAI ATM?terus berubah muka dia jadik baboon.

No comments: