Friday, 14 October 2011

hari.....
baru baru nih gua ada surf dekat net dimana hari yang paling dibenci manusia.setelah kajian terperinci dilakukan mendapati hari paling dibenci manusia adalah hari ISNIN.hari berhantu ni jugak telah membuatkan population pembunuhan diri makin tinggi terutama di negara negara maju.ini beberapa sebab yang telah disurvey:-
1: terpaksa bangun awal untuk pergi kerja sebab sabtu ahad dah cuti
2: pihak bank mula start enjin untuk kutip hutang
3: kerja tertangguh mula banyak dan perlu disiapkan dengan segera
4: panggilan telefon yang membingitkan bagi yang bekerja sebagai receptionist atau operator talipon
5: mesyuarat di pagi hari dah tu tak buat persediaan.
6: serbuan secara tiba tiba oleh pihak pihak berkuasa (SPRM)
7:  tetiba kena buat kertas kerja yang baru sebab yang lama reject
8: muka bekerja dah takda sebab pepagi ramai orang awam dah serbu nk buat sesuatu(kerja kerajaan)
9: dll
ini antara beberapa sebab musabab yang menimpa semua manusia bila datangnya hari isnin.....
kalo gua jumpa sapa cipta hari isnin kompom gua pukul curik

5 comments:

Miss Y and Her World said...

suka Sabtu dengan Ahad je.

kisahkita said...

keje hang tido jer kan

roha said...

suka semua hari hehe

azat said...

asal isnin jer klinik konpom la full, sume nk amek mc, tmasukk aku, hahahaaaaa

kisahkita said...

boleh tahan la ko azat....