Tuesday 27 September 2011

trio bodoh

baru baru nih gua melepak dengan bebudak gua.ada seorang mamat nih yang baru gua kenal cuba mintak tolong gua untuk bagi power kereta dia.dia bgtau gua dah serik untuk kena tipu.so gua pun okey la untuk tolong dia.

lepas beberapa hari dia macam cuba lari2 dari gua.gua pun pelik.aper kena mamat nih.bukan gua makan duit lu pun.lu bayar pun belum lagi.rupa rupanya ada orang menghasut dier.dinamakan trio bodoh dalam group kitaorang.tak tahu pasal kereta berlagak tahu semua.so gua buat tak paham la.nak tengok sejauh mana.

lepas pada hari itu gua buat tak paham pada mamat nih.dier takut gua nak makan duit dier.padahal gua siap tulis barang suruh dier sendiri survey mana tau dapat lagi murah dari gua.boleh pulak dier mintak trio bodoh tuh menilai.gua dah rasa nak tergelak dengan bebudak gua.trio bodoh tuh boleh pulak mengajar aku
"kalo barang semua racing bahaya...ringan..nanti tak boleh blah kereta tuh..jadik berat..mcm main sprint motor la".
gua terus bayar minuman terus gua blah.gua tak nak buang masa bertekak dengan orang bodoh..
member2 gua terus follow gua balik tinggalkan trio bodoh tuh terkapai2...
so gua nak remind kat korang terutama trio bodoh
"gua tak sangap nak makan duit lu...tapi kalo dah bodoh jangan la berlagak pandai macam tahu semua.....gua bukan main kereta semalam.bertahun dah n still gua masih belajar dengan semua orang yang pandai...

No comments: