Friday 26 August 2011

terawikh...

hari nih gua sampai agak awal.selalu qamat isyak dah nak setel baru gua sampai.ari nih gua tgk dah time masik ada yang buat ucapan.rupanya majlis berbuka puasa bersama MB.gua dah tak sedap ati pasal gua tgk ramai semacam.lepas gua wuduk gua masuk laju2 mcm ada makan2 plak kt dalam masjid.lepas azan berkumandang gua terus ke depan sebab orang2 tua paksa gua kedepan.bila gua toleh kekiri gua nampak ada lebai berbadan gorilla kat sebelah gua *pak arab*.gua dah makin tak sedap ati.sekali pak lebai tuh jadik imam.patutla beria ia org org tua suruh org muda kedepan.taik kucing.bila start semayang dia punya penangan ayat sampai gua sempat buat excercise kaki la.
masuk pada terawikh gua  tak boleh nak escape pegi belakang sebab semua duduk rapat rapat.masing masing cuba mengelak dari duk depan.penyudahnya gua terpaksa sambung excercise kaki sampai la witir.bak kata member gua yang duk belakang dan sempat lari pekena teh dan rokok "setahun sekali jek dia datang..aper salahnya" kepala hotak korangla.....

No comments: