Monday 29 August 2011

SALAM AILDILFITRI...

Salam buat semua. hari ni hari terakhir berpuasa dimana gua betul2 leteh melayan kerenah famili gua dan juga kereta2 gua yang kt luar tuh.gua malam tadi tido jam 1 pagi dimana gua melayan bola dalam keadaan hujan bergelora sampai astro gua nak tercabut dari atap.dicampur dengan siaran terganggu kejap2 yang buat gua nak maki astro time tuh.mujurla neskapi dan rokok gua jadik penyelamat.

jam 0500 pagi.
mak gua dah kejutkan suh gua bersahur dimana masa gua menuruni tangga hampir terjatuh pasal jalan pejam mata.lepas sahur dengan subuh yang bye bye gua sambung sampai 8.30 pagi.mak gua kejut gua dengan gaya bruce lee sebab dah 40 kali kejut gua xbangkit.dengan mandi kambing gua terus teman mak gua g pasar.mak cakap gua menguap macam buaya.
SALAH MAK SEBAB TAK BAGI SAYA TIDO

Jam 11.00 pagi
baru gua balik.bebudak opis gua kol mintak gua sain paperwork coz nak submit this friday.gua rasa nak sepak atau nak jadik puak taliban.cari ak47 tembak semua kat opis sebab tak bagi gua tido.gua masuk opis siapkan kerja then gua shoot g town sebab bapak gua kirim barang suh amek(MANA DUIT MINYAK????)pastu bagi arahan segera.terbakar betul gua time tuh.

jam 4.00 petang
gua sampai depan umah, gua tgk famili gua dah berbaris depan gate umah siap ngan cangkul.aper hal plak nih???upernyer ajak g kubur.memang lebur la tido aku nih.kompom.....gua balik jam 6.00 petang mak gua dah arahkan gua beli makanan tuk berbuka sebab mak tak masak.gua sampai kedai tomyam tgk mamat tuh tgh baru bukak kedai.kompom 1/2 jam pun gua takleh curi tido.gua tunggu la sampai mamat tuh siap kan menu gua.

jam 7.15 baru gua sampai rumah...mak gua bgtau selepas berbuka semayang then basuh kereta then basuh halaman rumah.gua dah mula letak tangan kat dahi...gua dah planning...
sok pas kawen ader anak "PAPA ARAHKAN KAU BUAT ITU BUAT INI.padan muka.balas dendam..heheheh

No comments: